نمایندگی کپی (فتوکپی) شارپ در تبریز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کمپانی شارپ sharp یک شرکت صنایع الکترونیک ژاپنی است که در اوساکا قرار دارد. این شرکت طراح و تولید کننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است که در سال 1912 توسط تاکوچی هایاکاوا تاسیس شده است.

نمایندگی کپی شارپ در تبریز

نمایندگی کپی شارپ در تبریز

ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com)، نمایندگی کپی (فتوکپی) شارپ در تبریز و همچنین شهرستان های آن شامل آذربایجان شرقی، مراغه- مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و اذرشهر را برعهده دارد. محصولات این کمپانی از جمله پرینتر چهار کاره لیزری سامسونگ، کارتریج سامسونگ، فوم رول سامسونگ، دستگاه فکس شارپ و دستگاه کپی شارپ را به مشتریان و خریدارن محترم عرضه می کند. ایده برتر به عنوان نمایندگی شارپ در تبریز خدمات فروش شامل خدمات پس از خرید و خدمات پیش از خرید را به مشتریان و خریدارن محترم ارائه می دهد.

در ادامه باید بگوییم که دستگاه کپی شارپ یکی از لوازم جانبی و ضروری در کنار کامپیوترها می باشد. امروزه دستگاه های کپی در حوزه های مختلف از جمله خانه، اداره ها و سازمان ها کاربرد وسیعی دارند. دستگاه های کپی شارپ در دو نوع دستگاه کپی رنگی شارپ و دستگاه کپی سیاه و سفید شارپ طراحی شده اند و در بازار موجود می باشد.

از مواد مصرفی مهمی که باید در مورد دستگاه های کپی شارپ حتما در نظر بگیرید شامل کارتریج شارپ، درام شارپ و رول فکس شارپ است که برای هر نوع چاپگر موجود می باشد و از عوامل مهم در چاپ تصاویر و متن ها هستند که در هنگام خرید باید حتما به این آیتم توجه کنید.

شما خریداران محترم می توانید هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان از اصل بودن کالا از نمایندگی فروش دستگاه کپی شارپ توسط مشاوران و کارشناسان فروش انتخاب و خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های نمایندگی شارپ sharp در تهران، نمایندگی کپی (فتوکپی) شارپ در اصفهانو نمایندگی کپی (فتوکپی) شارپ در تهران مراجعه نمایید.

امیدواریم که بتوانیم خدماتی که شایسته این برند محبوب و محصولات آن می باشد به شما مشتریان عزیز و محترم ارائه دهیم.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی